?

Log in

No account? Create an account
<3 [entries|friends|calendar]
a l l y*

[ website | pictures![new ones!] ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[04 Aug 2004|05:15pm]
hey people.. i made a new elle jay..
_am0re
add me there :o)
<33ally
1 rode with me //__Ride the waves

=o) [31 Jul 2004|02:08pm]
[ mood | tired ]

out there you're thinking..
i'm gonna die..
most of the times you dont.
but i guess you die a little bit.

i love that guy so much! haha catherine.. although he's a little old for us..hmm.. oh well.
that is seriously the best movie ever! and i love rob machado! brad gerlach is cool too though. and jesse is my hero.. but its kinda scary..what happened to him. =o\.
catherine and i watched grind [seriously the best movie in the world.. which i can pretty much recite! hahah] we were cracking up during that movie. it was hilarious. i dont think i will ever get old of that movie!
then we watched step into liquid. the BEST movie ever!! AND WE FIGURED OUT THAT RIDING GIANTS IS COMING TO PHX.. ON MY BIRTHDAY!!! i was soooo excited!
and we were losers and went to bed at like 1145 or something cuz we woke up super early yesterday morning. and we ended up waking up every like couple minutes for w/e reason. haha.
then we woke up at like 9 and watched the september sessions. all surfing like no talking. it was awesome.
theen we watched KENNY THE SHARK! hahahhah!! hell yeah. fucking awesome! =oP.
and we watched confessions of a teenage drama queen. hahha so stupid but so incredibly funny! woww.. but her mom kept coming in and turning off the tv.. it was sad.

p.s. we hate laird hamilton!


<33ally
p.s.

2 rode with me //__Ride the waves

survey for you to do. =o). [30 Jul 2004|03:20pm]
What Would You Do If
I cried:
I asked you to help:
I was becoming suicidal:
I killed myself:
I died from natural causes:
I said I liked you:
I kissed you:
I started smoking:
I stole something:
I was hospitalized:
I ran away from home:
I got in a fight and you were there:

What Do You Think About My
Personality:
Eyes:
Face:
Hair:
Clothes:
Voice:
Humor:
Choice of music:
Mannerisms:
Family:

Would You
Be my friend:
Tell me the truth, no matter what:
Lie to make me feel better:
Spread rumors about me:
Keep a secret if I told you one:
Loan me some cash:
Hold my hand:
Take a bullet for me:
Keep in touch:
Try and solve my problems:
Love me:
Do me:
4 rode with me //__Ride the waves

fuck yes!!!!!! [30 Jul 2004|11:43am]
[ mood | ecstatic ]

hkasjdh!!! curbside high at the sets on sept 5, everyone has to go help support them so they can play at edge fest! i cannot wait!!
kk i just had to let everyone know that!


me

3 rode with me //__Ride the waves

[30 Jul 2004|10:22am]
[ mood | tired ]

yah i pretty much woke up at like 5 something today for no reason. askjdh. i went to practice.. no practice. there was one other kid there and we waited around for like 15 minutes. so yah. im extremely tired. then my mom didnt answer her phone so i got a ride home from him.



kay im tired. im gonna go try back to go to bed.hasj.


<33ally

__Ride the waves

[28 Jul 2004|10:10am]
[ mood | excited ]

hsakdhasd holy fuck. im so fucking excited. i finally got my signed copies of the pepper cd's. i mean the cocert was like HOW long ago? but i dont care. yeah and i went to best buy last night and i got the new taking back sunday cd, the jack johnson cd, and step into liquid. which of course is an awesome movie. the cd's are really good too.


<3ally

__Ride the waves

[27 Jul 2004|10:17am]
PAST :::
[ 1 ] First grade teacher's name: mrs. hickman
[ 2 ] Last word you said: heyy
[ 3 ] Last song you sang: pieces of me
[ 4 ] Last person you hugged: ..i dont remember.:o\
[ 5 ] Last thing you laughed at: a movie
[ 6 ] Last time you said I don't fucking remember: i dont remember
[ 7 ] Last time you cried: i dont remember
[ 8 ] What's in your CD player: curbside high
[ 9 ] What color socks are you wearing: none
[ 10 ] What clothes boxers and a white shirt
[ 11 ] What time did you wake up today: 550 :o\

[ 12 ] Current taste: none
[ 13 ] Current hair: down and gross
[ 14 ] Current clothes: up^^^
[ 15 ] Current longing: hmm..people to call about tonight/tomorrow/whenever
[ 16 ] Current desktop picture: me, my brother and the heartless
[ 17 ] Current worry: swim
[ 18] Current hate: eh..nothing
[ 19 ] Current favorite article of clothing: my sevens
[ 20 ] Favorite physical feature of the opposite sex: eyes
[ 21 ] Last CD that you listened to: curbside high
[ 23 ] Favorite place to be: california/canada
[ 24 ] Least favorite place: here
[ 25 ] Time you wake up in the morning: 550 on weekdays cuz of swim and whenever on weekends
[ 26 ] If you could play an instrument, what would it be: Drums
[ 27 ] Favorite color: pink.red.orange
[ 28 ] Do you believe in an afterlife: yah
[ 29 ] How tall are you: 5'3? maybe?
[ 30 ] Current favorite word/saying: just like snoop would do it. no jk.
[ 31 ] Favorite book: Gossip Girl series
[ 32 ] Favorite season: Summer!
[ 33 ] One person from your past you wish you could go back and talk to: my grandpa
[ 34 ] Favorite day: friday
.::FUTURE:::
[ 35 ] Where do you want to go: the mall
[ 36 ] What is your career going to be like: lawyer?
[ 37 ] How many kids do you want: 2
[ 38 ] What kind of car will you have: mercedes clk or thunderbird
:::HAVE YOU EVER:::
[Gotten in a fight w/your dog/cat/bird/fish, etc: ] eh no.
[ Been to New York?: ] nope
[ Been to Florida?: ] nah
[ San Diego, Cali?: ] yah
[ Hawaii?: ] nah
[ Mexico?: ] yah
[ China?: ] nope
[ Canada?: ] i used to live there
[ Danced naked?: ] no lol
[ Dreamed something really crazy and then it happened the next day: ] omg yea!
[ Wanted to be the opposite sex: ] nahh.
[ Had an imaginary friend?: ] yea when i was like 5


:::RANDOM:::
[ Do you have a crush on someone?: ] yah
[ What book are you reading now?: ] west with the nigh.. i feel asleep during it but i have to read it for summer reading :o(
[ first feeling in the world: ] i derno.
[ What is the first thing you think when you wake in the morning?: ] its way to fucking early.
[ How many rings before you answer?: ] when i get there.
[ Future daughter's name: ] madelyn or summer
[ Future son's name: ] collin
[ Do you sleep with a stuffed animal?] theres some on my bed..
[ If you could have any job you wanted, what would it be? ] actress
[ Are you a lefty, righty or ambidextrous?: ] righty
[ College plans: ] pepperdine.somewhere in cali. or hawaii
[ Piercings: ] ears



:::THE EXTRA STUFF:::
[ Do you do drugs?:] no
[ Do you drink:] sometimes
[ Who are your best friends?: ] rachel.megan.catherine.
[ What kind of Shampoo and Conditioner do you use?: ] brilliant brunette
[ What are you most scared of?: ] dissapointing people
[ What clothes do you sleep in?: ] shorts and some random shirt
[ Who is the last person that called you?: ] jewels and my mom
[ Where do you want to get married?: tropical beach.
[ If you could change anything about yourself what would that be?: ] appearance
[ Favorite number: ] 3684144

[ Been In Love?: ] no
[ Are You Timely Or Always Late: ] depends.
[ Do You Have A Job: ] i wish.
[ Do You Like Being Around People: ] yah!

[ Are you for world peace: ] yah.
[ Are you a health freak: ] nah.
[ Do You Have A "Type" Of Person You Always Go After: ] not really.
[Want Someone You Don't Have Right Now: ] maybe..
[ Are You Lonely Right Now: ] nah.
[ Ever Afraid You'll Never Get Married: ] maybe
[ Do You Want To Get Married: ] yah.
[ Do You Want Kids: ] yep.


:::IN THE LAST 48 HOURS, HAVE YOU...:::
[ Cried: ] nope.
[ Bought Something: ] yah.
[ Gotten Sick: ] no.
[ Sang: ] yep.
[ Said I Love You: ] yep.
[ Wanted To Tell Someone You Loved them: ] nope
[ Met Someone New: ] yea!
[ Moved On: ] from what?!
[ Talked To Someone: ] yes
[ Had A Serious Talk: ] nope
[ Missed Someone: ] yep.
[ Hugged Someone: ] yea
[ Kissed Someone: ] no
[ Fought With Your Parents: ] ahaha yeah
[ Dreamed About Someone You Can't Be With: ] nah.
[ Had a lot of sleep: ] yah right.
__Ride the waves

[26 Jul 2004|09:50am]
i want to go buy the taking back sunday cd, but it doesnt come out until tomorrow. last week was incredibly boring cuz i had swim every day. oh well.

i went shopping with my mom on saturday :o) yaya i got cool stuff. and then i had to babysit on saturday night for my old neighbors. the little girl never went to sleep shes like 3 and she stayed up until after 12. haha.

kk im gona go do somehting else.

<3ally
__Ride the waves

i love collin [17 Jul 2004|12:13pm]
[ mood | ditzy ]

haha last night was amazing. i had so much fun and there were so many hot guys! ahh the heartless is awesome. and so it hand crafted, stitched and curbside high and collin is in curbside high. holy shit he is the hottest guy in this whole fucking world. and i got his autograph!yayay! but the concert/cd realease was awesome. and we got a free curbside high cd. and my brother got me a drumstick from curbside high. i love local bands. andi got hand crafted to sign their play list and the heartless to sign my hat that i bought.
haha and it was fucking awesome right before curbside high started playing collin made a little shoutout to me.. haha yaya cuz i was standing RIGHT IN FRONT OF HIM so i got to stare at him the whole show.. lol =o)

k now i have two swim suits [the same kind] from vicotria's secret.. so if you wanna buy one just tell me.



<3ally

__Ride the waves

mehh.... [15 Jul 2004|10:39am]
[ mood | sore ]

my arms hurt so bad. who knew being out of the pool for a year would kill you. practice was so fucking hard. well it was a really easy practice but im so out of shape. and i had to wake up at 545 :o( and whitney was late. haha. ahh im so sore right now i odnt think i can do anything. maybe my swim suit will come that i ordered like 3 weeks ago in the mail will come today..maybe. prolly not.


yayay tomorrow i get to go to this cd release and my brother said they were good so..
k i gotta go call mimi to see if shes coming tomorrow.


<3ally

__Ride the waves

[13 Jul 2004|08:50pm]
the last couple days have been awesome. ive pretty much been with my brother the whole time, but i never see him so it was cool. we get along so well, its amazing cuz when we were little we would fight about everything. but i never see him so now that i finally get to see him we actually get along. but on sunday we went to the edge van at 16th and osborne and my brother won tickets to rooney. it was fucking amazing haha. so read more..
rooney concertCollapse )
__Ride the waves

[10 Jul 2004|01:42pm]
hey. i made a new little background thingy.. yaya im proud of myself cuz i made it all by my self. haha. i was a little bored. but i get to go shopping later. :oP hahah.

and i put more pictures on my picture thing from warped tour. they are at the end.

<3ally
2 rode with me //__Ride the waves

[10 Jul 2004|10:20am]
[ mood | crazy ]

last night was fucking weird. but it was fun. jewels <3's CONDOMS [strawberry flavoured ones!] HaHAahAha! we talked a lot while taking pictures with our idols [the guys on the lawn smoking pot.] haha! but the guy with the less than jake shirt was hot.. the rest were not. all the guys there were fucking losers. like 7th or 8th graders. haha yeah and jewels was shaking the whole night.. looked like she had been hanging out with our idols before she came to the movies.. but she had only taken red bull.. so i know never to take that shit.



i got to see my brother on wed. i was excited. and i got lots of good music from him! yayayay :o).



okie im done.
byeee
<3ally

__Ride the waves

warped tour! [01 Jul 2004|03:08pm]
wow. warped tour was fucking awesome. dana, murphy, and logan that was soo much fun! the suite haha that was the greatest thing in the world--free food and drinks. too bad we didnt get pizza from bucca di bepo.. but yellowcard/new found glory was so much better. dana it was SO worth it standing in line to get the autographs and we were so lucky we were like the last ones to get them.
the funniest thing, while dana was getting her cd signed..
Ryan (lead singer guy)- i have to pee.
dana- SO DO I!
wow that was so funny.
dana we are so going to the format this month if you are in town. and all those concerts in the fall.. hell yeah! haha.


<3me
2 rode with me //__Ride the waves

[29 Jun 2004|05:17pm]
[ mood | excited ]

yaya tomorrow is warped tour! im excited! with dana murphy and logan..hahah!
catherine came over today..god we've been spending so much time together.. ive seen her everyday except for friday since summer school was over. cuz last night we went to the d-backs game. god we suck. lol and we same semi-cute guys there. but today we walked down to az country club so i could talk to the swim coach..but the head guy that i know wasnt there so we talked to this other guy and he was a total ass so im like w/e ill come back and talk to the other guy that i know. haha. then we decided to jump in the pool. the lifegaurd kinda looked at us weird cuz we got in and we left. then we cut through the golf course and went to kelsey's house but she wasnt there so we were talking to her sister and petting her doggies (one doesnt have an eye.. its sad). then we cut through some random persons yard and went swimming at my house. then she left:( it was sad. but i will def. see her before she leaves for camp on sun.
asdkjhasd warped tour tomorrow! ayay. hahah.

<3me

1 rode with me //__Ride the waves

[27 Jun 2004|08:29pm]
[ mood | crazy ]

i am so happy summer school is over.. thank god! summer has been good so far. lol.

wed- went to the mall with rachel, megan, meaghan, ariana and niko. we saw dodgeball. god that movie is hilarious but so so stupid! then we went shopping and they were all obsessing over meaghans brother it was kind of funny actually.

thur- eh.i went to the dentist. i hate dentist. then i went to catherines and we went to work out. it was fun. we were on the erg, god i havent been on one of those in forever. it was kind of hard. haha. but it was good for me. haha.

fri- BIGSURF haha. i saw the hottest guy. wow. but everyone was too scared to go talk to him. it was sad. :( *tear* but we still had a lot of fun. then we saw that hot guy with this slut/skank. so its ok. haha. kind of. then i went and got my hair cut. ayya. i like it.. well im still trying to get used to it.

sat- i went to catherines. we had fun. haha. i always have fun with that girl though. hopefully i get to go to coronado with her. that would be so much fun. she kept kicking me because i kept falling asleep during girl with a pearl earing because it was kind of boring. so she would jump on me or kick me or yell me name. too bad we didnt fall in the pool. lol. i also went to costco to pick up my pictures.. haha and my computer is be ing stupid and not letting me upload all of them onto picture trail. ughh.


that was my last couple days.

__Ride the waves

[26 Jun 2004|10:56pm]
kjsadhkjas im at catherines house! yayay! we made bracelets.. arent we special?!? yeah i know you want ot be us.. haha. z i will make you one and then when i see you in 4 weeks i will give it to you.. haha.
hmmm.. ok we are gonna go do something.. maybe ill push her in the pool.. haha not. or we will "fall" in the pool again.

<3 me
1 rode with me //__Ride the waves

[23 Jun 2004|07:05pm]
asjkdhCollapse )
2 rode with me //__Ride the waves

[17 Jun 2004|05:31pm]
hola..4 more days of hell.. yayayay!
thenn not long til warped.. hopefully i can go! =O] rachel u better be able to go and same with my lover mimi!
rachel.. wow asdjkl annoying..dfhgdf lol.. we need to do something soon.. soccer always gets in the way! and ur going to flag this weekend.
sunsplash.. we need a ride on wed.. any takers??! lol..please..?

but 4 days until we atually have our real summer! yayayay!



<3me
__Ride the waves

[12 Jun 2004|02:18pm]
another surveyy hahaCollapse )
__Ride the waves

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]